Direktlänk till inlägg 18 januari 2008

En enda stor varböld....

Av Åsa - 18 januari 2008 15:18

...blev jag kallad av min käre make idag:)

Här flödar kärleken, vill jag lova!

Nej, men det är ju sant dessutom...så fort jag får något litet virus i kroppen, så ploppar dom upp de små....ja, ni vet:(


Dom säger ju det, att har man en gång fått dom, så är det bara att acceptera att dom dyker upp vid minsta lilla nedgång i kroppen....Yes!


Jag blir lite förvånad över en sak faktiskt...av någon underlig anledning, så har Tina o jag alltid fått samma sorts åkommor.....vilka, tänker jag INTE prata öppet om....det slår aldrig fel faktiskt!

Men det enda hon inte fått som jag har fått, är just bölder:)

Så då undrar man ju varför hon ska klara sej, när jag inte gör det;)


Oj, vilket trevligt o inspirerande inlägg detta blev:)

Struntar väl jag i....det är ju min Blogg!


O just ja...ville dela med mej av en sak till!

Vad gjorde ni klockan 4 inatt?

Själv satt jag o betalade räkningar över internet...:)

Inte klok? Nej, inte direkt!

 
 
tina

tina

18 januari 2008 19:24

Ha ha ha...Jag har väl inte studerat, tittat och funderat så mycket på dina bölder...törs inte det, för då blir jag väl smittad. Men allvarligt, så har vi ju inte pratat särskilt mycket om dom heller...kanske därför jag inte blivigt smittad.
Klockan 4 i natt sov jag gott!
Puss o kram.

http://staino.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 24 juni 2009 09:45

Har butt blogg...varför kan man undra? Ja, inte vet jag! Kommer ju säkert inte blogga där heller särskilt ofta...hade väl tråkigt, antar jag. :P   www.metrobloggen.se/clueless   Kom dit vet ja! ...

Av Åsa - 11 juni 2009 14:49

Ja, inte har jag lust att blogga nu för tiden. Det kanske kommer senare, vad vet jag?   Här kommer i alla fall lite bilder på när Eros jobbar lite plus när han släpps på hingsbete i Gissjö... Samt ett par bilder på det nya tillskottet Saga...en lite...

Av Åsa - 4 maj 2009 10:01

Ja, jag hade ju inte tänkt att Eros skulle få hålla på på detta vis...Men då blev Tina o jag sugen på att hennes häst skulle ju kunna få en liten bebis. Så vi fixade ihop dom helt enkelt :)   Vi var ju lite osäker, eftersom att Eros är lite ung...me...

Av Åsa - 17 april 2009 00:21

Ja, veronika..han är myyycket trevlig :) Fast ett o annat bus blir det väl. Men det kan se ut på två sätt liksom...det visar bilderna som kommer :)   Han är i alla fall ganska lätthanterlig tycker jag..sen ska han få komma på hingstbete i Gissjö till...

Av Åsa - 4 april 2009 19:30

Tycker det är stor skillnad i både hull o annat sen han kom...Obs: Den bilden i färg, var när han nyss kommit hit...de andra svartvita är från idag :)...

Ovido - Quiz & Flashcards