Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Åsa - 31 januari 2008 21:33


Riktar mej väl mer till Tina nu:)

Ångrar du dej inte att du hade iväg den "nakna" katten, när du ser detta? ;)


Ja herregud...snacka om att vara så pass ful, att den bara måste bli söt:)


Av Åsa - 31 januari 2008 20:21


...och jag vet inte om det var positivt direkt! Hade jag inte nyss haft semester en månad, så hade jag sjukskrivit mej idag. För naturligtvis så ska man ju bli sjuk dagen före man ska börja jobba igen:(

Hur som helst så gick jag i alla fall dit ändå...och det var skitjobbigt! Tur man är pers.ass hos en som man kan gnälla lite till;)

Men sängen hemma hade varit det bästa alternativet...jag tror jag har fått lunginflammation...känns som så på hostan:( Får väl kolla upp det, om det inte ger med sej de närmaste dagarna!


På söndag har vi planer på att åka o hälsa på Caroline..lilla systerdottern. Får väl se om Christer är ledig...annars måste vi skjuta på det.


Alla kan vi göra dåliga och bra val här i livet...de rättfärdiga kommer att döma dej vad du än väljer.


Du vet att moster älskar dej, gumman....hang in there. Och du...det FINNS bättre val här i livet;)


Vi skulle även få höra från djurkliniken så fort som möjligt om Amigos skena...för det var sååå viktigt! Hmm? Har inte hört nåt än? Vet inte vad "så fort som möjligt" betyder men..för mej betyder det, ja, just det!


Nu ska jag spela lite alfapet...om jag orkar..sen blir det sängen med en bok eller två.

Ja, ska kolla Blocket en sväng också.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards