Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Åsa - 10 januari 2008 12:49

Av de tre härliga, underbara ungar jag har....så måste jag säga att Julia är den som har varit värst vad det gäller att testa sin stackars mamma:)

Fast det är klart...Magda var inte heller en dans på rosor, men Malin var då utan tvekan den "mesigaste"...o det säger jag med all kärlek i rösten! :)


Ja, dom är verkligen olika...men vad som skiljer Julia från dom andra, är väl snarare att hon "vågar" säga mer än dom andra gjorde:) Och med vågar menar jag inte att jag bultade dom gul o blå om dom skulle gjort det, men dom hade respekt i alla fall! Kallade mej "kärring" bakom ryggen, istället för att kasta det rakt i ansiktet på mej.


Julia säger inte så såklart...hon är ju bara 5 år, o sånt hör tonåren till...men kaxig, det är hon i alla fall! :)


Idag när jag inte ville titta mer på henne när hon spelade ett spel, så sa hon att jag skulle lämna tillbaka hennes kudde (som jag lånat för stunden), sen så kunde jag ta o flytta härifrån! ;)

Inte första gången hon säger det men...ja, vad gör man annat än vänder sej om o försöker hålla sej för skratt? Men jag lyckas inte alltid med det heller!


När hon inte vill visa för någon att hon gråter, så tar hon båda pekfingrarna o petar i varsitt öga o säger: "De baja jinner, ja vet inte vajföj"

Hihi. Älskade unge:)


Idag vet jag inte vad som står på agendan....annat än att jag som vanligt tänker sitta o drömma mej bort, o inbilla mej att snart, snaaaart kommer jag att vinna pengar! Javisst...det lär ju ske. Suck.


Min Fina Julia....fotat av storasyster Malin!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards