Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Åsa - 5 januari 2008 23:33

Mmm...tänk om folk kunde städa utanför sin egen dörr, innan dom börjar bry sej om alla andras liv! Hur har dom tid, undrar jag? Har dom verkligen inte nog med sitt eget?! Det har jag i alla fall...o det står jag för, o det är sant dessutom!


Jag kan med stolthet säga, att jag aldrig kastar sten i glashus...

skulle jag göra det, så skulle jag skämmas!


Inte heller häver jag ut mej min åsikt om folk o fä, om jag inte blir tillfrågad! Jag menar..såååå jäkla betydelsefulla är väl inte mina åsikter?! Jag luftar om diverse orättvisor med ett par väl utvalda väninninor, som jag vet inte pratar vidare sedan. Det räcker för mej...men jag kastar INTE sten i glashus!


Skulle kunna ta en hel massa exempel, men det orkar jag inte. Det överlämnar jag åt folk som orkar, o tycker om att göra det!


Nej, hör upp gott folk...städa utanför er egen dörr först! Har du ork efter det, så kan du fortsätta hos grannen..om du tror att du är så bra, vill säga!


På vilket sätt inverkar det på en annas liv, utom mitt eget, att jag t e x betalar 20.000 kronor för att hjälpa min hund?! Det är väl för i helsike mitt problem eller? Jag respekterar om en eller annan inte skulle göra det, det skiter jag i...men då ska dessa rättfärdiga även respektera att jag gör det!


Fundera istället för på "dina" egna prioriteringar. Vad gör DU med dina pengar? Det borde vara ett större bekymmer för "Dej"!


Far å flyg!!



Annars så har dagen varit lugn...sagt hejdå till min man, som nu har dragit till Österrike med lastbil. Hoppas att resan går bra i alla fall.

Har pratat med Malin i telefon om hund...hoppas allt kommer att gå bra, bara du lyssnar på mamma så ;)


Magda har inte ens klätt på sej idag..men det är ju lov så då är det väl okej.

Så Julia o hon har ju kunnat roa varandra idag med sin härliga syskonkärlek...OO, vad det är skönt med skollov..;)


Amigo kämpar på med att försöka lura mej, så att jag inte ska upptäcka att han vill tugga sönder diverse möbler....men jag ser allt:) INGEN kan lura mej:)

Stackars liten:(


Nej, nu ska jag slå upp spelplanen på Betapet...måste, jag bara måste!


Jag älskar Malin, Magda o Julia mer än jag kan säga!

Och Amigo såklart..;)




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards