Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Åsa - 23 januari 2008 22:32



...och den ska jag vandra över fram o tillbaka, fram o tillbaka...ända till på fredag! För nu har mitt tjat äntligen lönat sej;) Jag ska vara BARNVAKT åt lilla "Gryllan". Ann ringde o frågade förut ikväll...o jag tvekade inte en sekund;) Hon med kompani ska åka till sundsvall o greja...så då får jag rå om sötöga! Hoppas dom har mycket att göra;)

Sa åt Ann att ta med barnvagnen i alla fall...så får vi hoppas på bra väder. Tänkte att vi kunde gå bort till Y en liten sväng...så hon får beskåda underverket:)


Ringde till min psykolog Tina tidigare ikväll...o frågade om hon trodde att jag har fått cancer. Och ja...hon blev väl inte förvånad över frågan! Det är en relativt vanlig fråga vi ställer till varandra, om det råkar vara så att vi har ont någonstans;) Själv har jag fått ont i magen efter varje gång jag äter i tre, fyra dagar nu...inte så roligt:( Men eftersom att Tina inte trodde det var cancer, utan vanlig magkatarr, så tror jag ju på det...självklart:)


Snart fyller Pricken 40 år?! Åh, herregud...vart tar tiden vägen?!

Tyckte nyss hon o jag var i sundsvall och...ja, det förtäljer inte historien, men roooligt var det;)


Jaja..jag är snart själv på den tröskeln...bara att acceptera det!


Av Åsa - 23 januari 2008 15:35

...från min kära dotter:) Jag är så löjlig så att jag blir lite halvsur om Malin inte kommenterar något här på bloggen! Jaja, ibland är vi människor inte situationen mogen...det är bara till att inse fakta;) Jag är 38 år...men det betyder inte att jag inte kan uppträda barnsligt ibland.


Nu efter middagen så ska Christer fara o jobba...o det är ju finfint.

Idag ska vi äta PyttiPanna o ägg....gott det å!


Amigo har fått en till tid för röntgen, nu på måndag! Det blir den andra efter operationen. Jag har inte fått ett tillfredställande svar, tycker jag, om hur länge skenan i munnen ska sitta kvar! Christer tyckte att dom sa 6-8 månader?! Men det låter väl helt otrolig? Eller? Ja, jag vet ju inte...får se vad dom säger på måndag. Han har ju inte fått tugga på ett enda ben sedan operationen...sen den 17/12-07...o det syns att det är något han saknar

:(

Men men...inte så mycket att göra åt det!


Tystnadsplikt? Jaa, hur svårt kan det vara?

;)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards