Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Lite bilder...

Av Åsa - 11 juni 2009 14:49

Ja, inte har jag lust att blogga nu för tiden. Det kanske kommer senare, vad vet jag?


Här kommer i alla fall lite bilder på när Eros jobbar lite plus när han släpps på hingsbete i Gissjö...

Samt ett par bilder på det nya tillskottet Saga...en liten blandras som kommer till oss nu i helgen, på grund av att vi så tragiskt förlorade vår älskling Amigo! :(

 
 
Ingen bild

tina

11 juni 2009 15:06

jaha då vet vi vad Sigge ska få göra om ett år då! Himla snygga han är, Eros.

 
Ingen bild

Jenny

11 juni 2009 22:17

Han är så stilig Eros :) Måste åka å kika på han i gissjö, går han i nån hage nära vägen tro? Gick det bra att släppa honom till resten av ynglingarna? :)

Och vad har hänt Amigo?!?!? :(

Sen lilla nya ulltossen var söt om inte annat ;)

 
Ingen bild

Vera

12 juni 2009 16:24

Hej på dej.Tänk att vi hann med oss i dag.Fina bilder på både häst & hund.Hörde om Amigo jätte hemskt.Lycka till med lilla Saga.Hon kan ju få komma & leka med min lilla Nova.
Kram Vera

 
Ingen bild

Jenny

14 juni 2009 09:53

GAAAH jag hade blivit fly förbannad om nån körde på Blixten och sen KÖRDE VIDARE!! Skulle jaga människan tills jag fick tag på han.... Sånt där gör mig sååå förbannad!!
Hua... Beklagar verkligen ;(

Kul med en liten Saga dock :)
Hur länge blir Eros borta nu då?
Ebbe hälsar :P

Vi ses!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 24 juni 2009 09:45

Har butt blogg...varför kan man undra? Ja, inte vet jag! Kommer ju säkert inte blogga där heller särskilt ofta...hade väl tråkigt, antar jag. :P   www.metrobloggen.se/clueless   Kom dit vet ja! ...

Av Åsa - 4 maj 2009 10:01

Ja, jag hade ju inte tänkt att Eros skulle få hålla på på detta vis...Men då blev Tina o jag sugen på att hennes häst skulle ju kunna få en liten bebis. Så vi fixade ihop dom helt enkelt :)   Vi var ju lite osäker, eftersom att Eros är lite ung...me...

Av Åsa - 17 april 2009 00:21

Ja, veronika..han är myyycket trevlig :) Fast ett o annat bus blir det väl. Men det kan se ut på två sätt liksom...det visar bilderna som kommer :)   Han är i alla fall ganska lätthanterlig tycker jag..sen ska han få komma på hingstbete i Gissjö till...

Av Åsa - 4 april 2009 19:30

Tycker det är stor skillnad i både hull o annat sen han kom...Obs: Den bilden i färg, var när han nyss kommit hit...de andra svartvita är från idag :)...

Av Åsa - 31 januari 2008 21:33

  Riktar mej väl mer till Tina nu:) Ångrar du dej inte att du hade iväg den "nakna" katten, när du ser detta? ;)   Ja herregud...snacka om att vara så pass ful, att den bara måste bli söt:)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards