Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Åsa - 16 januari 2008 22:20

...så verkar det gå bra för mina barn;)


Malin gör mej stolt genom att tänka "vuxet" vad gäller hennes praktik...trots att jag under årens lopp varit dumsnäll, och inte låtit henne få ett eget ansvar vad gäller sommarjobb eller dylikt! Har väl tyckt att det hinns med...nu är du så duktiga o går i skola och har nog med det, så du är värd lite ledighet!

Nå, tanken var god, men det kan ju slå lite fel ut i längden:)

Jag ville bara väl...men så här i efterhand så skulle jag naturligtvis gjort det lite annorlunda!


Så alltså....Magda är ju nu på tur att bli stor...så misstaget kommer inte att upprepas...undrar vad hon kommer att tycka om det? ORÄTTVIST kommer hon väl att skrika rakt ut;) Men en dag så kommer hon att förstå:)

Första barnet brukar ju dock fungera som en liten försökskanin, inte sant?


Hur som helst...TROTS brist på krav från min sida vad gäller Malin...så klarar hon sej alldeles fantastiskt bra ändå, och DET, mina kära vänner, gör mej otroligt stolt:)


Magda gör mej stolt att hon klarar sej så pass bra i skolan som hon gör, trots att hon har det svårt för sej! Hon vet vad som gäller, o vilka krav hon har på sej....och det kämpar hon för att uppnå! Då menar jag kämpa! För hon är inte dum, min dotter, men hon kan inte heller skryta med att ha världens bästa läshuvud som t e x Malin har.;)

Och det gör ingenting...huvudsaken att hon försöker uppnå det hon kan uppnå...och det gör hon verkligen!


Julia är jag bara stolt över för att hon är min...;)

Hon är ju bara barnet än....kraven kommer där också så småningom:)


Så...för att göra en historia, som skulle kunna vara jääättelång, kort....


Jag är en jäkla stolt morsa över mina tre ungar...så det så!


Annars en otroligt lugn dag...KG var in o tiggde till sej lite kaffe;)

Medan Christer o han satt o hinkade det, o pratade dataspel...*Suck*...så tittade jag på Dr Phil! Ja just det...Julia satt också där i köket med karlarna o pratade dataspel;)


Nu är det dags att lägga beslag på datorn o spela Betapet....yeah!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards