Direktlänk till inlägg 28 januari 2008

En ny dag...

Av Åsa - 28 januari 2008 10:10

...som har fått mej att fundera lite! Herregud...Pricken blir 40 år idag?!

Vart tar tiden vägen egentligen? Tyckte det var nyss vi satt med Helene o Malin i knä, och gruvade oss för 30-års dagen:) Men den gick ju smärtfritt förbi...o inte känner man sej äldre heller, bara klokare! O det lär ju vara något positivt har jag hört....jaja, det är nog på gott o ont det också:)


Nu har Malin precis farit neröver Sundsvall med hennes mormor, o Christer likaså med Amigo. Han ska ju ta nya röntgenbilder idag på käken...hoppas att läkningen går framåt! Han har fått en knöl under hakan där dom tog bort stygnen...ser inte bra ut, o jag hoppas dom kan fixa det idag på djurkliniken...ännu en utgift då kanske! Suck....jaja, bara att svälja förtreten o se glad ut!

Jag kan åtminstone skryta med att jag har en jäkligt dyr blandrashund;)

Om man räknar med allt vad han har kostat, från det jag hämtade honom för lite över ett år sedan menar jag.


Hur som helst så börjar jag jobba igen nu på onsdag, o det funkar väl. Känns bara att jag skulle vilja vara hemma en vecka till eller så med lillen...men det går ju bara inte!


Sen så undrar jag vart min närmaste granne har hållit hus hela helgen?! ;)


 
 
Grannen

Grannen

28 januari 2008 21:28

Hmm, närmaste grannen torde kunna vara jag det?
Bara vart ute och ränt lite, och haft det trevligt..
;-)

http://www.gunnarsson.biz/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 24 juni 2009 09:45

Har butt blogg...varför kan man undra? Ja, inte vet jag! Kommer ju säkert inte blogga där heller särskilt ofta...hade väl tråkigt, antar jag. :P   www.metrobloggen.se/clueless   Kom dit vet ja! ...

Av Åsa - 11 juni 2009 14:49

Ja, inte har jag lust att blogga nu för tiden. Det kanske kommer senare, vad vet jag?   Här kommer i alla fall lite bilder på när Eros jobbar lite plus när han släpps på hingsbete i Gissjö... Samt ett par bilder på det nya tillskottet Saga...en lite...

Av Åsa - 4 maj 2009 10:01

Ja, jag hade ju inte tänkt att Eros skulle få hålla på på detta vis...Men då blev Tina o jag sugen på att hennes häst skulle ju kunna få en liten bebis. Så vi fixade ihop dom helt enkelt :)   Vi var ju lite osäker, eftersom att Eros är lite ung...me...

Av Åsa - 17 april 2009 00:21

Ja, veronika..han är myyycket trevlig :) Fast ett o annat bus blir det väl. Men det kan se ut på två sätt liksom...det visar bilderna som kommer :)   Han är i alla fall ganska lätthanterlig tycker jag..sen ska han få komma på hingstbete i Gissjö till...

Av Åsa - 4 april 2009 19:30

Tycker det är stor skillnad i både hull o annat sen han kom...Obs: Den bilden i färg, var när han nyss kommit hit...de andra svartvita är från idag :)...

Ovido - Quiz & Flashcards