Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Åsa - 17 januari 2008 13:29

Det undrar jag! Funderar vidare hur normalt det är att vuxna karlar, vid ca 40 års ålder, har ett behov att visa sin mamma gamla brev som skrevs för ungefär en 10 år sedan?! Och hur normalt är det sedan att Mamman i sin tur går o pratar om det, som att det hände igår?! Ja, för mej är det obegripligt.

Och för att inte prata barnsligt!


Och inte nog med det...tack vare detta brev som då skrevs för 10 år sedan, så hävdar modern att alla förhållanden efter detta brev inte är seriösa?!


Gud hjälpe mej!




I alla fall så försökte jag att knäppa lite fina kort på Amigo idag...men det är sååå svårt att vara still för han nu! :) Men det vart väl ett o annat som duger...i brist på annat;)


Malin kommer hem i helgen som det verkar just nu...så då ser jag fram emot att Magda, Malin o jag ska sjunga lite Karaoke:) Roligt värre det!


Fick en HÖG av böcker av solstrålen Tina igår...så nu har man en hel del kvällsläsning att se fram emot:) Jag är så att säga Tinas "arvtagerska"....eller hur, Tina?


Nåväl...nu ska jag inte trötta ut mina fingrar på att skriva här...när jag kan fullständigt slita ut dom på Betapet istället;)


Amigo i egen hög person....:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards