Direktlänk till inlägg 24 januari 2008

Vi har nog nån liten ande smygandes omkring...?

Av Åsa - 24 januari 2008 16:07


Varje gång Amigo ligger i Julias rum o säng, så vaknar han alltid på natten och stirrar ut mot hallen....sen börjar han att morra, reser raggen, skäller.

Jag blir inte rädd, utan snarare irriterad:( Kanske han bara är inne i "spökåldern" själv....vad vet jag? Men ett konstigt beteende är det i alla fall! Och jag är nu av den tron, att djur är mer känsliga för sådant än vi logiskt tänkande människor.


Ja, JAG tror absolut på sådant..men där brukar åsikterna gå isär, som på så mycket annat;)

Men men...var o en blir salig på sin tro!


Om jag fick bestämma..och om det nu ÄR möjligt, att vi kan komma o hälsa på lite efter döden, så skulle jag vilja att min farfar kom en sväng! Han var det goaste som fanns...och han var som en pappa för mej o mina systrar! Han dog i cancer, och jag hann inte träffa honom på slutet, och det sörjer jag än idag...fast det var 20 år sedan han dog:(


Jag minns när jag skulle åka till honom o berätta att jag var gravid med Malin...då var han hemma på "permis" från sjukhuset ett tag....o han såg det på mej innan jag hann berätta det! Sen sa han även att han tyckte det var tråkigt att han inte skulle vara med när jag fick mitt första barn...och det fick han rätt i:( Han gick bort före det....min kära farfar!


Min farfar Harry Jonsson vet ni...det var en gubbe att räkna med det! ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 24 juni 2009 09:45

Har butt blogg...varför kan man undra? Ja, inte vet jag! Kommer ju säkert inte blogga där heller särskilt ofta...hade väl tråkigt, antar jag. :P   www.metrobloggen.se/clueless   Kom dit vet ja! ...

Av Åsa - 11 juni 2009 14:49

Ja, inte har jag lust att blogga nu för tiden. Det kanske kommer senare, vad vet jag?   Här kommer i alla fall lite bilder på när Eros jobbar lite plus när han släpps på hingsbete i Gissjö... Samt ett par bilder på det nya tillskottet Saga...en lite...

Av Åsa - 4 maj 2009 10:01

Ja, jag hade ju inte tänkt att Eros skulle få hålla på på detta vis...Men då blev Tina o jag sugen på att hennes häst skulle ju kunna få en liten bebis. Så vi fixade ihop dom helt enkelt :)   Vi var ju lite osäker, eftersom att Eros är lite ung...me...

Av Åsa - 17 april 2009 00:21

Ja, veronika..han är myyycket trevlig :) Fast ett o annat bus blir det väl. Men det kan se ut på två sätt liksom...det visar bilderna som kommer :)   Han är i alla fall ganska lätthanterlig tycker jag..sen ska han få komma på hingstbete i Gissjö till...

Av Åsa - 4 april 2009 19:30

Tycker det är stor skillnad i både hull o annat sen han kom...Obs: Den bilden i färg, var när han nyss kommit hit...de andra svartvita är från idag :)...

Ovido - Quiz & Flashcards