Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Åsa - 4 januari 2008 22:56

...för hela j*kla slanten!


Usch...behöver hjälp, tror jag!


Av Åsa - 4 januari 2008 13:53

Jaha...nu är det slut på julskinkan också! Brukar ju köpa en par tre stycken, men denna jul blev det bara två. Får tänka om till nästa jul då, för jag har inte tröttnat än ju:(


Annars så börjar jag tycka lite synd om lillvoffsingen våran, som inte får varken leka eller tugga ben sedan operationen! Han börjar sikta in sej på diverse stols- och bordsben nu...o det kan ju aldrig vara bra!? Nåja, jag ska ju ha något att göra nu när jag har semester såklart.


Tänk om man kunde få sina barn att begripa att mamma vet bäst?

Jaja, dom ska lära sej av sina egna misstag, o inte av föräldrarnas...men ändå! Mycket skulle ju vara mycket bättre om man kunde skydda dom från alla möjliga hjärtesorger och så...men inte då! Då får man minsann höra att det var annat på din tid, mamma....Jag är 38 år!! Suck...;)



Nej, nu ska jag försöka mej på lite Betapet en stund, innan middagen ska på bordet. Idag blir det avancerat...Korv o stuvade makaroner...men mina stuvade makaroner går inte av för hackor...blir ju rena festmåltiden ändå.


Dagens önskan: Hoppas alla ofödda barn får de föräldrar dom förtjänar.


Sätter punkt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards