Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Åsa - 8 januari 2008 23:53

Satt bara o funderade på min äldsta dotter och hennes funderingar kring hundraser. Hon verkar ju ha fallit för den vackra rasen Samojed, och det är ju absolut inget fel på dom. Men samtidigt så vill hon ju ha en liten hund också...och då har jag lösningen! Det är det mammor är till för;)


Så här är min dotters svar på Samojed/Liten hund!


Japansk Spets!!

Visst har jag rätt...två flugor i en smäll kan man säga;)


~~SÖT SOM EN SOCKERTOPP~~

Av Åsa - 8 januari 2008 10:32

...ja, en hel bukett av de vackraste rosor,

skulle jag vilja ge min bästa vän

Tina Svensson.

Jag kan aldrig i ord beskriva vad hon står för i mitt liv,

men med säkerhet vet jag

att vi alltid kommer att vara de bästa vänner!

Så olika vi är, men ändå så står du mej närmare än någon annan.

Jag litar på dej till hundra procent,

och jag känner bara kärlek för dej.

I love you.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards